Dijital Yönetişim ve İletişim Eğitimi Başvuruları Başladı
16 Kasım 2020

Sivil Toplum Geliştirme Merkezi Derneği 'Dijital Yönetişim ve İletişim' eğitimi düzenliyor. Dijital Yönetişim ve İletişim Eğitimi Aralık ayında karma (senkron ve asenkron) çevrimiçi yöntemlerle gerçekleştirilecek. Son başvuru tarihi 22 Kasım 2020 Pazar günü saat 20:00.









Bizi Takip Edin